Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town
Konverzační hodina Business Trends
Učitel: Lowri (USA)
Studenti: Tereza, Ginnie, Tina Toshi, Trang, Andreas, Rose
Značky. Kdo by je neznal? Vidíme je, kam se podíváme. Na
každém rohu, v televizi, na ulici, v časopise, všude. A muži se
nemusí děsit, protože není řeč jen o Hermes nebo Dior, ale i o jim
přístupnějším značkám jako Nike, McDonalds, CocaCola nebo třeba IBM. Pokud
chcete dělat něco ohledně byznysu, musíte tyto značky znát! A proto jsme je
probírali i my na dnešní hodině s Lowri.
Měli jsme na této
hodině i tabuli, na kterou Lowri dávala obrázky. Samozřejmě obrázky značek. My
jsme buď věděli, o jakou značku se jedná nebo jsme jen hádali. Dále jsme si
říkali co daná značka zaštiťuje a nějaké zajímavosti k tomu. Byly to
značky jako Coco Chanel, CocaCola, Disney, GE Money Bank, … K některým se
nám rozvedla zajímavá diskuze. Bohužel na téma Coco Chanel se mnou nikdo
diskutovat nechtěl, ale když přišla na řadu CocaCola, tak se chytli úplně
všichni. Někdo doporučoval recepty na vepřové maso podlité colou, jiní varovali
před její nebezpečností. Zabrousili jsme i na téma klasická cola nebo light, co
je lepší, v čem je víc kalorií, atd.
Pak nám Lowri říkala různá přídavná jména a my měli
vymýšlet, jaké značky se k tomu hodí. Měli jsme jich několik vypsaných
(nebo nakreslených J)
na tabuli, ale mohli jsme vymýšlet i vlastní.
Durable
Fashionable
Upmarket
inexpensive
sexy
timeless
cool
sophisiticated
well-made
reliable
spectable
fun
classic
stylish
Durable
Fashionable
Upmarket
inexpensive
sexy
timeless
cool
sophisiticated
well-made
reliable
spectable
fun
classic
stylish
Dále jsme obdrželi pdf, ve kterém jsme se učili nová
slovíčka týkající se značek. Zvládnete je správně spojit? J
Tereza
Žádné komentáře:
Okomentovat