pondělí 27. října 2014

Bingo

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town
Konverzační hodina Coffee Talk with Zena and Annie

Učitel: Zena and Annie
Studenti: Stephi, Mikki

Dnešní lekce byla opět v duchu Halloweenu. Annie a Zena měly krásné kostýmy a poslaly nám taky něco na převlečení. Vyzkoušela jsem různé podoby a pak jsem se neuměla vrátit zpátky do svého původního avatara J. Bylo to dost zábavné.
Na hodině byla připravena krychle, na které byla slova, týkající se Halloweenu. Každý z nás měl jednu stěnu, zaškrtli jsme vždy aktuální slovo a měli jsme říct větu, která to slovo obsahovala. Neznala jsem slovo werewolf, tak jsem se ptala Annie, co to znamená a Annie mi slovo vysvětlila a napsala mi popis do chatu.

Annie: were·wolf
werˌwo͝olf/
Noun (in myth or fiction) a person who changes for periods of time into a wolf, typically when there is a full moon.





Moc se mi to líbilo a těším se na další lekci.

Žádné komentáře:

Okomentovat