úterý 28. října 2014

Private Lesson

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town
Konverzační hodina We’re going to do what??
Učitel: Annie (USA)
Studenti: Tereza (Europe)

Dnes jsem byla opět na hodině sama, takže jsem měla veškerou pozornost mé učitelky! To je super! J
Annie si připravila téma, kterým se mi bohužel moc netrefila do vkusu. Byli to pavouci. Nechápu, kdo je může mít rád, ale tak to je vedlejší. Ne, že bych vyšilovala pokaždé, když nějakého vidím, ale bavit se o nich v neděli večer zrovna nemusím J.

Ale když si to Annie připravila, tak jsem se překonala a vydržela si o nich asi čtvrt hodiny povídat. Nakonec to bylo docela zajímavé. Annie mi vyprávěla o největším pavoukovi na světě, co někoho kousl. Ano, zajímavé. Ale pořád jsou to pavouci. Kdo jste silnější povahy, tak mám i video, které mi lektorka poslala. Shlédla jsem ho do půlky a pak mi tak lezl mráz po zádech, že jsem ho musela vypnout. Link: https://www.youtube.com/watch?v=Z0MrgI97G

Pak se mě Annie ptala, jaké používám český slovník, že potřebuje přeložit nějaké texty do češtiny a zajímalo jí, který je opravdu kvalitní. Dlouho jsem přemýšlela, protože osobně google překladač moc nemusím, většinou vám to přeloží tu nejméně pravděpodobnou možnost J. Nakonec jsem jí poslala překladač od Seznamu. Co myslíte vy? Jaký používáte slovník?

Posledních asi 20 minut hodiny mě opravdu hrozně moc bavilo! Hrály jsem totiž hru. Byla poměrně těžká, ale na druhou stranu velmi challenging! Měly jsme za úkol popsat určité slovo, ale měly jsem zároveň i „forbidden words“. Tedy slova, která jsme nesměly použít. Asi bude lepší, když vám sem dám několik příkladů:

 TATTOO  Forbidden words: PICTURE,  INK, DRAW,  SKIN,  COLOR
PERFUME. Forbidden words: WEAR, SMELL, WOMAN, SCENT, FRAGRANCE.
 PENCIL SHARPENER. Forbidden words: PENCIL, SCHOOL, SHARP, GREY LEAD, SHARPEN.




Tereza

Žádné komentáře:

Okomentovat