pondělí 15. září 2014

Drama

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town
Konverzační hodina Drama

Učitel: Nova Kenyon (USA)

Studenti: Tereza, Tina, Rinat, Toma, Leslie, Titaone, Alex, Abeer (Europe, Asia)


Drama class with Nova Kenyon. Vždy, když se tahle hodina objeví v mém kalendáři, snažím se si udělat čas a jít na ni. Je to na dvě hodiny, takže to zabere jednou tolik času, než klasická hodina, ale rozhodně to není „waste of time“. Začali jsme pozvolna, protože přišla Titaone a udělala si z nás něco jako komisi. Poslala nám návrh nových stránek a my měli ohodnotit, jak se nám líbí design, jestli je vše přehledné, funguje, atd. Takže jo! Budeme mít nové stránky! Juchuu! J

Ale teď už k hodině. Dnes jsme tu měli nový příběh. Tedy nový byl jen pro mě, ostatní ho znali, ale opět mi vše ochotně převyprávěli, abych se moc neztrácela. Byla to teprve třetí část, takže jsem o moc nepřišla.
Příběh byl o ženě, která omylem, po špatném spojení, zaslechla v telefonu, jak se dva muži domlouvají na vraždě nějaké ženy. V tom, co jsme četli dnes, bylo, jak volá na policii a domlouvá se se strážníkem na postupu.


Úryvek:

SERGEANT MARTIN:
(FILTER) (BORED WITH HIS NIGHT DUTY ASSIGNMENT) Police Station, Precinct 43, Sergeant Martin speaking.

MRS. STEVENSON:
Police Department? Ah, this is Mrs. Stevenson -- Mrs. Elbert Smythe Stevenson of 53 North Sutton Place. I'm calling up to report a murder. I mean (FUMBLING FOR WORDS) -- the murder hasn't been committed yet but I just overheard plans for it over the telephone -- over a wrong number that the operator gave me. I've been trying to trace down the call myself -- but everybody is so stupid -- and I guess in the end you're the only people who can do anything.

SERGEANT MARTIN:
(FILTER) (NOT TOO IMPRESSED BY ALL THIS) Yes, ma'am.


Text není úplně jednoduchý a vyskytují se tam neznámá slovíčka, na která se ovšem můžete kdykoli zeptat Novy a někam si je zapsat nebo se je snažit zapamatovat.

Já osobně se naučím na těchto hodinách snad nejvíce nových slovíček ze všech hodin. A navíc vám po přečtení odstavce Nova opraví špatnou výslovnost všech slovíček. Což je super J.


Nejdříve jsme si celý text přečetli a pak hráli divadlo. Zvolili mě jako hlavní postavu, takže jsem se pořádně namluvila, ale nakonec jsem byla ráda, protože jsem pak už věděla, jak některá slovíčka přečíst správně a měla jsem z toho velkou radost!

Tak zase příště!



Tereza

Žádné komentáře:

Okomentovat