úterý 30. září 2014

Jazykolamy

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town
Konverzační hodina Coffee Talk with Zena and Annie

Učitel: Zena and Annie
Studenti: Stephi, Rin

Dnešní lekce byla úžasná J. Na začátku jsem byla na hodině sama, později se přidal Rin. Dostali jsme notecard s Funny Tongue Twister Phrases.

Např:    How much wood would a woodchuck chuck
    If a woodchuck would chuck wood?
    A woodchuck would chuck all the wood he could chuck
    If a woodchuck would chuck wood.
nebo
    A skunk sat on a stump.
    The stump thought the skunk stunk.
    The skunk thought the stump stunk .
    What stunk the skunk or the stump?

Annie nejdříve přečetla jazykolam, po ní jsem ho četla já a po mně  Rin a Z. Moc mě to bavilo a dost jsme se nasmáli, někdy jsem si sice všechnu výslovnost nestačila zapamatovat, ale v tom případě mě Annie opravila a vysvětlila mi, jak se slovo správně čte.



Moc se mi to líbilo a těším se na další lekci.

Žádné komentáře:

Okomentovat