neděle 1. června 2014

Poprvé v Learn It Town

Poprvé v Learn It Town!

Jak vypadala má první návštěva Learn It Town? Rozhodně to bylo zajímavé! Bylo to pro mě jednodušší, protože jsem již dříve používala program Second Life, takže jsem se nemusela zabývat tím, jak se teleportuji na místo nebo tím na co kliknout, když chci mluvit/psát. Samozřejmě to samo o sobě není těžké, ale každý má rád, když má v něčem výhodu.

Zatím mému avatarovi chybí základní věc – nevypadá jako já. To se chystám změnit v průběhu několika dalších návštěv, kdy ho upravím k obrazu svému J.

Ale teď již k hodině. Na začátek jsem si chtěla zvolit něco lehčího, tak jsem vsadila na hodinu „Talk about Current Events“ s učitelem Amandan Torok. Zdálo se mi, že by to mohla být taková odpočinková hodina plná mluvení o zajímavých věcech a ne řešení gramatiky (což je jistě také důležité). A moje zdání bylo správné!

Na hodině byli 4 studenti – já, Rintubas, Marek Learner a Mimi, a samozřejmě výše zmíněný učitel Amandan. Mimi jsem už z dřívějška trochu znala, je to příjemná studentka z Arábie, ale dnes bohužel měla nějaké problémy a omluvila se, že musí hodinu opustit dříve. Rintubas byl velmi milý a aktivní, měl mnoho zajímavých připomínek a témat k diskuzi. A nakonec Marek, který bude asi trochu plachý nebo nesmělý, moc s námi nekomunikoval, ale Amandan se ho snažil stále na něco ptát, a tak se nakonec také rozmluvil J.

Naším prvním, a trochu i nečekaným, tématem byly jazyky. Studenty zaujalo mé jméno a ptali se, odkud jsem. Jeden z nich měl sestru na studiích v ČR a prý mu říkala, že naučit se česky je snadné. No, já nevím, ale říká se, že právě čeština je velmi těžká na naučení se. Snažila jsem se to ostatním vysvětlit, ale otázka skloňování, časování, vzorů a všeho dalšího je velmi těžká na objasnění, tak jsme to raději nechali. Dále jsme si povídali, jaké další cizí jazyky umíme nebo bychom chtěli umět.
Po uplynutí první poloviny hodiny, jsme se přesunuli k zadanému tématu hodiny. Každý jsme měli chvíli povídat o něčem zajímavém, co se stalo ve světě. Povídali jsme si například o: http://www.arabnews.com/news/580156, http://www.arabnews.com/news/579146.
Dále přišly na řadu Olympijské hry, i když to není úplně aktuální téma, tak jsme se dostali k zajímavé diskuzi. A nakonec nás zaujal článek o elektronických cigaretách, jejich rozšířenosti a oblíbenosti.

Jednoduše, mohli jsme si povídat o všem, co nás napadlo. A na závěr nová fráze! „In this day and age“ = v dnešní době, čase.

Tereza


Žádné komentáře:

Okomentovat