středa 11. června 2014

Talk about Current Events

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town

Konverzační hodina Talk about Current Events with Amadan Torok

Učitel: Amadan Torok (USA)
Studenti: Stephi, Rose, mobin Torok, Mikky Linn (Evropa, Rusko)
Dnešní nedělní hodina byla odpočinková, jak jsem se těšila. Sešli jsme se na pláži a povídali jsme si o různých tématech. Zlobilo mě internetové připojení, takže jsem o cca 10 minut konverzace přišla, než se mi restartoval notebook.

Na začátku lekce jsme si povídali  ježdění na koních a oblíbenosti koní ve světě. Koně jsou úžasná zvířata, která mají příjemnou povahu a krásné oči.
Od koní jsme se dostali k psům J a Amadan nám poslal odkaz na Afgánského chrta, kterého jsme si mohli prohlédnout. http://mydoggys.files.wordpress.com/2011/03/1600x1200_afghan-hound.jpg

Dalším tématem byla hlavní města, Amadan se mě ptal, odkud jsme, protože jsem byla ve skupině nová. Mobina Toroka zajímalo, kolik obyvatel má Praha a po mé odpovědi konstatoval, že je to o něco méně než Hamburg. Další dotazy byly na měnu, která u nám momentálně je a rozhovor se stočil na politiku. Mobina Toroka zajímala politická situace v Rusku, Putin a rozbroje mezi lidmi a otázky směřoval na Mikkyho, který pochází z Ruska. Z dotazu Rose : „Against Putin?“ jsem pochopila, že je tato situace rozhovorech s volným tématem probírána často.

Amadan změnil téma konverzace na film například o Godzille, X-menovi a nakonec jsme zmínili českého spisovatele Milana Kunderu. Jeho knihy jsem nečetla, ale vím, že je poměrně populární.
 









Lekce byla příjemně odpočinková v krásném prostředí na pláži u moře.

Žádné komentáře:

Okomentovat