neděle 6. července 2014

Divadelní hra

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town
Konverzační hodina : DRAMA with Nova Kenyon
Učitel: Nova Kenyon
Studenti: Stephi, Tina Toshi, Rintubas, Ester, Alex, Vincent, Leslie, Toma

Dnešní čtvrteční hodina byla vlastně dvouhodina, jen jsem si toho nevšimla v kalendáři, ale až přímo na lekci, když Nova zůstala a vyučovala dál.  Byla jsem na výuce až po několika dnech, protože jsem měla problémy s teleportací mého Avatara. Sešli jsme se v krásném divadle a četli jsme si divadelní hru Esteemers Part 1 s postavami :  Jake, Daria, Quinn, Stacey, Sandi, Boy, Mrs. Li, Mrs. Manson;  Mr. Demartino, Daria, Kevin, Brittany. Lektorka Nova  stála na jevišti a my jsme seděli u stolků v hledišti. Četli jsme jednotlivé věty z této hry, Nova opravovala naši výslovnost a my jsme opakovali po ní slova, která jsme nesprávně vyslovili. Pro mě byl tento způsob velmi poučný, protože často nevím úplně přesně, jak některá slova říct. Pokud měl někdo dotaz k průběhu děje hry, zeptal se diskutovali jsme o tom a Nova nám vysvětlila, co jsme potřebovali vědět. Hra byla o mladých lidech v nové školní třídě, kde Daria dělala psychologický test a později probíhala diskuse o „Doctrine of Manifest Destiny. „


 V druhé části hodiny jsme si rozdělili role mezi sebou – moc se mi nechtělo, ale bylo to velmi příjemné a bavilo mě stát na jevišti a být konkrétní postavou a vlastně součástí děje. Postupně jsme si asi třikrát vyměnili role a četli příběh znovu. Nova nám opět trochu korigovala výslovnost Leslie se radovala :  2nd time no correction for me! YAY! :D

Na konci lekce každý z nás řekl slovíčka, která pro něj byla nová - například:  warm up to = to hip to a pro mě bylo nové slovo concisely and unemotionally.

Z této dvouhodiny jsem byla nadšená a už se těším na další.

Žádné komentáře:

Okomentovat