středa 16. července 2014

Tina Toshi

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town

Konverzační hodina
Učitel: Lowri (USA)
Studenti: Tereza, Tina (Europe)


I technika někdy může selhat, o tom se snad přesvědčil každý z nás. A dnes se to bohužel stalo i naší lektorce, která se nemohla na hodinu dostavit. Říkáte si, proč tedy píšu vůbec článek? Je to proto, abych ukázala, že i v takových případech nemusíte program Second Life ihned vypínat a nutně to pro vás nemusí být ztracený čas.

Na hodině jsme se sešly dvě studentky, já a Tina Toshi, která je v Learn It Town známá jako módní návrhářka. Na dřívějších hodinách jsem se s ní už setkala, ale až dnes jsme se spolu začaly pořádně bavit. O čem by si tak mohly vyprávět dvě úplně neznámé osoby, které dokonce nemají ani společný rodný jazyk? Je toho spousta!

Naše konverzace začala klasickými frázemi: „How are you?“ „Where are you from?“

Tina navštívila Českou republiku, čímž se otevřela možnost pro mnoho dalších otázek a měly jsme poměrně zajímavou debatu.

Dále jsme si povídali o tom, jak dlouho se učíme anglicky a jakým způsobem. Obě rády sledujeme filmy v angličtině, ale Tina říkala, že jí dělá problém někdy porozumět. Poradila jsem jí, aby si k filmu stáhla anglické titulky. Je to nejlepší způsob porozumění, protože zároveň posloucháte a čtete. No, zkrátka, je toho mnoho, o čem se dá s úplně cizím člověkem diskutovat.


Poté jsem zjistila, že Tina dříve bývala něco jako techničkou u Secondlife a poradila mi mnoho zajímavých věcí. Jak možná někteří víte, dříve jsem navštěvovala i městečko English City, které bylo takové v programu Secondlife. A Tina mi poradila, jak najít svého „starého“ avatara a přihlašovat se na něj. Byla jsem opravdu nadšená, protože u něj mám plnou Invetory různých oblečků a blbůstek.


Nakonec mi Tina poslala Landmark svého nového malého obchůdku s oblečením. Už se těším, až tam zavítám.



Tereza

Žádné komentáře:

Okomentovat