pondělí 21. července 2014

Advanced Reading & Pronunciation

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town
Konverzační hodina Advanced Reading & Pronunciation

Učitel: Eva
Studenti: Stephi, Mikki Linn, Met Macbain, Leslie, Rose, Andreas Franz

Tato lekce byla z větší čísti gramatická, ale zajímavá. Bohužel jsem měla problémy s připojením, takže jsem přišla na hodinu o chvilku později a protože jsem po spuštění programu nikoho neslyšela, musela jsem ho restartovat. V notecardu jsme měli připravená přísloví, takže se přiznám, někdy bylo pro mě velmi těžké doplnit chybějící přísloví, pokud jsem je nikdy neslyšela. Nicméně bylo velmi zajímavé se setkat s jinými příslovími, než jsou česká a po skončení hodiny jsem si je znovu pročítala z druhého notecardu, kde už byla chybějící slova doplněná.
Například některá známá přísloví:
Business ___ pleasure. before
Barking ___ seldom bite. dogs
Better late ___ never. than
O přísloví jsme také mluvili a vysvětlovali jsme si jejich význam.  Mrzí mě, že moje připojení bylo problematické, protože jsem občas slyšela přerušovaně a nemohla jsem sledovat hodinu plynule. Byla velmi zajímavá.



Těším se na další lekce.

Žádné komentáře:

Okomentovat