čtvrtek 10. července 2014

Coffee Talk

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town
Konverzační hodina Coffee Talk

Učitel: Zena and Annie
Studenti: Stephi, Jeong Asadar

Dnešní lekce byla převážně gramatická, ale velmi zajímavá. Zena s Annie mě nejdříve přivítaly, ptaly se, odkud jsem a při výuce se doplňovaly. Byli jsme pouze dva studenti, takže jsme měli možnost hodně mluvit a číst texty, které jsme po výkladu gramatiky i doplňovali.
Nejdříve jsme začali s rozdílem mezi It’s a Its
It’s means either i tis or it has. To know whether the  ‘s means is or has, look at the word which follow.



Potom jsme doplňovali správné výrazy do textu a vysvětlovali jsme si proč je která varianta správná. Ke konci hodiny jsme si ještě vysvětlili rozdíl mezi There, They’re and Their. Ve větách v Note card jsme si opět procvičovali jejich použití a doplňovali jsme je do textu.

Hodina se mi líbila, byl pro mě i velmi zajímavý přízvuk Annie. Než jsme se rozloučili, Zena mi ještě pomohla dát do mého profilu fotografii.

Žádné komentáře:

Okomentovat