úterý 15. července 2014

Business English

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town

Konverzační hodina Business Managment
Učitel: Lowri (USA)
Studenti: Tereza



Už kolikrát jsem od známých slyšela, jak je business english těžká věc a že člověku trvá hrozně dlouho, než jí pochopí. Dnes jsem ale byla přesvědčena o tom, že to jde i docela jednoduše a zábavně!

V Learn It Town na to máme přímo vzdělávací program od Cambrige University. Minulou hodinu měli úplné základy, ale ty jsem bohužel nestihla. Nicméně mi to ani tolik nechybělo a mám i podklady k dostudování, tak se na to později vrhnu.

Lowri, má dnešní učitelka, má titul manager of managers, což znamená, že je vážně dobrá! :-) Občas jsem měla trošku problém jí rozumět, protože mluvila hodně rychle, ale vždy jsem to nějak pochopila. Jinak se mi její styl výuky velice líbil.

Na začátku mi Lowri poslala přihlašovací údaje do programu, když se mi to povedlo vše vyplnit, objevilo se mi velké množství souborů s přepsanými přednáškami. Probíhá to tak, že všichni studenti i učitel mají otevřený stejný soubor (jde se samozřejmě popořadě), učitel vykládá a student může poslouchat a zároveň očima sledovat některé body, které třeba nechytil. Navíc je to i pěkný zápis poznámek, když byste se k tomu chtěli někdy vrátit.

Studenti, kteří absolvují tento program, mají dokonce možnost vymýšlet demo programy pro Skotskou národní banku!
Naším tématem byl soubor 1.1.1, což jsou teorie managmentu. Zní to poměrně nezajímavě, ale to rozhodně nebylo. Naučila jsem se o pěti pilířích dobrého manažera, něco z historie a i nějaké typy do podnikání.


Na konci hodiny jsme se povídaly ještě o neziskových organizacích, z nichž přímo Lowri jednu založila a pomáhá chudým dětem přestěhovat se do vyspělejších zemí. Dokonce jsem měla možnost poradit, která písnička bude tuto organizaci zaštiťovat. Vybraly jsme nakonec tuto - https://www.youtube.com/watch?v=4SKZ_-EkKR8 .


Nová slova:
-SOP = Standard Operating Procedure -> everything in right way, meetings, emails,..
-f
orecasting = looking future  (weather forecast)
-aptitude = have a natural sense (have a good aptitude for business – naturaly understand it)


Tereza


Žádné komentáře:

Okomentovat