pondělí 11. srpna 2014

Grand Canyon



Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town

Konverzační hodina Expedition

Učitel: Annie & Zena (USA)
Studenti: Tereza, Mikki, Leslie, Rintubas, Abeer, Z, Bobo (Europe, Asia, )


Po asi dvoutýdenní pauze jsem opět zavítala do Learn It Town! A bohužel to přivítání nebylo podle mých představ. Hned mě zastihly technické potíže L. Pravděpodobně to bylo kvůli špatnému připojení v důsledku nevyzpytatelného počasí, které nám dnes opravdu nepřálo. No, co se dá dělat, několikrát jsem udělala „relog“ (odhlásila se a znovu přihlásila) a naštěstí se mi sám od sebe spravil zvuk, takže jsem mohla alespoň poslouchat J.


Ale asi bych se už měla věnovat tématu hodiny. Byl jím Grand Canyon. Snad nemusím nikomu zdůrazňovat, o jaký světový unikát se jedná. Ale, jak už bývá naším zvykem, my máme jeho výbornou kopii! Přímo v Learn It Town! Řekněme si upřímně, kdo z nás má finance na to, aby se tam mohl párkrát do roka jet podívat a prozkoumat okolí a přírodu. Moc z nás by asi ruku nezvedlo J. ALE! Stačí se přihlásit do programu Second Life a můžete u tohoto světového unikátu strávit, alespoň
virtuálně, i několik hodin!


V hodině nám Annie především vyprávěla o historii a faktech o kaňonu, prohlédli jsme si některé obrázky a pak už jsme se vydali na ono určené místo. Je zde mnoho atrakcí, které jsou i u reálného kaňonu! Například paragliding, čluny, různé naučné tabule, bungee-jumping, atd. Samozřejmě jsme všechno vyzkoušeli! Jak bývá mým zvykem, vše jsem zdokumentovala…
 

















Tak co? Chtěli byste se jít také podívat na Grand Canyon? J





Tereza

Žádné komentáře:

Okomentovat