sobota 16. srpna 2014

Transylvánie

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town
Konverzační hodina Advanced Reading & Pronunciation

Učitel: Eva
Studenti: Stephi, Mikki Linn, Trang, Armanda, Tina Toshi, Rose, Andreas Franz

Na dnešní lekci jsme se učili o literárních žánrech, skladbě příběhů v knihách a povídali jsme si o tom, jaký styl má kdo z nás rád a proč. Můj oblíbený literární žánr je romantická komedie a tajemná mystika. Vysvětlovali jsme si, které styly jsou skutečné a které jsou imaginárné, psané v symbolech. Ve druhé části hodiny jsme dostali odkaz a měli jsme se teleportovat na místo, to si vyfotit a povídat o něm příběh, který bude mít konkrétní postup.
Oral Storytelling
1) Describe the environment where your story takes place.
2) Describe a person in the place.
3) Describe the beginning of the story.
4) First person or Third person = from what point of view?
 Bohužel jsem špatně pochopila zadání a nejprve popisovala obrázek, který se objevil po zadání odkazu, ale bez teleportace. Obrázek byl přesným protikladem toho místa, které si ě vybralo ;).  Připravila jsem si popis a během další chvíle jsem zjistila, že situace je poněkud jiná a odkaz mě zavedl do Transylvánie, místa upírů. Vymyslela jsem tedy druhý příběh J


 

The genre is fantastic.
The place is Vampir empire in a gothic named Transylvania.
In the place are vampires and dark charakter. In the fontain is not wather, but the blood.
In this moment start ritual magic dance.
It iIs prepare ritual murder.
The conflict is the ritual murder innocent offer for achievement absolute power abote the world.


Byla to velmi zajímavá hodina a těším se na další.

Žádné komentáře:

Okomentovat