úterý 19. srpna 2014

Reading - Mercedes

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town

Konverzační hodina Business Managment


Učitel: Lowri Mills (USA)
Studenti: Tereza, Marcello (South America )


Byznys bude jednou pravděpodobně nedílnou součástí mého života a věřím, že i života mnoha z vás. Proto je skvělé, že se o tom můžeme něco naučit i v angličtině a ještě takovouto alternativní metodou, jakou nabízí Learn It Town.

Na začátku hodiny nám Lowri, jak už je zvykem, poslala soubor v pdf, kde je celá lekce, jaké známe například z učebnic angličtiny. Klasicky se skládá z několika částí: Vocabulary, reading, listening, language review, skills, case study. Samozřejmě za jednu hodinu nestihneme probrat celou lekci/unit, takže se vždy soustředíme na jednu část. Dnes jím bylo hlavně čtení a tudíž i porozumění textu a trochu i slovíčka.



Náš článek se týkal Mercedesu. Musím připustit, že to pro mě nebylo vůbec jednoduché, hodně cizích slovíček a poměrně málo času. Osobně bych si to potřebovala přečíst tak třikrát, abych si byla jistá v kramflecích a mohla o tom bez obav diskutovat. Ale při diskuzi jsem se volně dostala k tomu, že jsem hlavní myšlenku pochopila a co ne, tak jsem našla buď sama nebo mi Lowri velmi ochotně pomohla a navedla mě k tomu.




Dále jsme se při čtení dostali ke gramatice minulého času. Tedy spíše k jeho výslovnosti. Kdy se vyslovuje „ed“, „d“, „t“. Potom jsme si to zkoušeli na různých slovíčkách, které nám Lowri vymýšlela.  Na konci hodiny jsme spojovali slova z dvou sloupců, aby dávala smysl.

Za celou hodinu jsem se naučila mnoho nových slovíček, která si budu muset ještě párkrát zopakovat, ale věřím, že se mi jednou budou hoditJ.


Tereza

Žádné komentáře:

Okomentovat