čtvrtek 21. srpna 2014

Meeting

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town

Konverzační hodina IELTS/TOEFL/KET Preparation 

Učitel: Lowri Mills (USA)
Studenti: Tereza, Andreas, Tina, Rose, Titaone, Trang, Eva (Europe, Asia, South America )

Dnešní hodina byla takovým firemním meetingem, na kterém jsme probírali problémy, které zrovna naší fiktivní firmu zatěžují. Každý jsme měli představit jeden problém, popsat co se stalo, jestli už se podnikla nějaká řešení (fungovala/nefungovala) a samozřejmě další návrhy řešení. Dále jsme měli rozvinout diskuzi s ostatními na toho téma, vyslechnout si návrhy, argumentovat svoje názory a dospět k nějakému rozumnému řešení.

Musím uznat, že mě to hrozně moc bavilo! Lekce byla hodinu a půl a uteklo mi to jako voda! Jsou to cenné zkušenosti nejen angličtiny, slovíček a gramatiky, ale také asertivity, vyjadřování se, schopnosti reagovat, argumentovat, uznat něčí lepší nápady a tak dále.

Zde je seznam problémů naší firmy.




Já osobně jsem měla řešit shoplifting. Nejdříve jsem stručně shrnula problém a navrhla jsem, že by bylo dobré nainstalovat do našeho obchodu několik bezpečnostních kamer a zaměstnat někoho, kdo je bude sledovat, současně budou v obchodě například dva muži od ochranky (záleží na velikosti obchodu) a ti budou dostávat správy od zaměstnance s kamerami o podezřelých lidech a možných lupičích. Další mi navrhli, že by bylo možné dát na zboží čipy a mít detektory u východu. Považovala jsem to za „good point but too expensive“. Proto jsem svůj návrh dala jako prozatímní řešení a pokud by se to neosvědčilo, přešli bychom na čipy.

Tolik z našeho meetingu.

Take care and see you next time in our office! J


Tereza

Žádné komentáře:

Okomentovat