pátek 22. srpna 2014

Penny Lane

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town
Konverzační hodina : Singing pronunciation with Nova Kenyon
Učitel: Nova Kenyon
Studenti: Stephi,  Rintubas,  Alex, Marcello, Marek, Mimi, Rene88
Dnes jsem šla na hodinu Game designu, ale nikdo na ní nepřišel a po pár minutách mi Nova poslala teleport na svou hodinu Singing pronunciation. Potěšilo mě, že budu mít hodinu s Novou, ale nepotěšilo mě zpívání, protože zpívat neumím. Naštěstí mě Nova pochopila a vyšla mi vstříct, že jsem nemusela zpívat, ale  jednotlivé verše jsem odrecitovala J. Byl jsem za to velice ráda.



Nova našla krásnou píseň od Beatles - Penny Lane:
In Penny Lane there is a barber showing photographs
Of every head he's had the pleasure to know
And all the people that come and go
Stop and say hello.

Velice mě překvapilo, jak ostatní krásně zpívali. Text jsme nejprve přečetli, Nova nám opět korigovala výslovnost a doufám, že už si díky ní, své staré návyky se špatným vyslovováním konkrétních hlásek konečně změním. Poté jsme si poslechli píseň v originále a teprve pak nám Nova zazpívala jednu sloku a ostatní ji zpívali po ní.
Ukázka některých špatně vyslovovaných slov:

lane, head // had – marcello
corner, banker, motor, laugh – stephi
banker, pouring - mimi


Hodina se mi moc líbila a těším se na další.

Žádné komentáře:

Okomentovat