pátek 22. srpna 2014

Story about Daria

Lekce ve virtuálním prostředí Learn It Town

Konverzační hodina Drama with Nova

Učitel: Nova Kenyon (USA)
Studenti: Tereza, Rintubas, Leslie, Alex, Tina, Marcello (Europe, Asia, South America )

Na dnešní hodině jsem měla, pro mě, úplně novou lektorku. Byla jí Nova. A byla jsem moc spokojená! Má úžasně příjemný hlas a je jí skvěle rozumět. Dnešní hodinu jsme věnovali hlavně pronunciation, tedy výslovnosti. Nova nám opravdu neodpustila jedinou špatnou hlásku nebo důraz přidaný na nesprávnou slabiku. A to se mi velmi líbilo!

Všichni jsme obdrželi notecard s příběhem o Darie. Dozvěděla jsem se, že ostatním je tahle dívka už velmi známá, protože její příhody čtou už sedmou hodinu. Samozřejmě pokaždé jiný díl J. Stručně mě seznámili s hlavními postavami a jejich charaktery, abych se necítila tak zmatená. A mohli jsme začít číst.

Každý četl jeden odstavec a postupně jsme se střídali a tak přečetli celý text. Který byl mimochodem poměrně dlouhý J. Po přečtení a opravení výslovnosti přišlo na řadu hraní! Text byl psát jako divadelní hra, takže tak bylo, kdo co říká. Nezbylo než si rozdělit role a jít do toho!

Bylo tam více situací, takže jsme si mohli role střídat a zkusit toho mnohem více, několik scén jsme dokonce hráli i vícekrát.

Velmi mě to bavilo a kromě výslovnosti jsem se naučila i několik nových slovíček.




Tereza

Žádné komentáře:

Okomentovat